راهنمای ارسال تیکت

  • :

تیکت (Ticket) اصطلاح بین المللی پرسیدن سوال کتبی از پشتیبانی است. برای ارسال تیکت تنها کافیست وارد حساب کاربری خود شوید و روی منوی "تیکت ها " کلیک نمایید. 


تیکت ها 

 کاربران  هنگامی که در هر قسمت از سایت دچار مشکل شوند می تواند وارد پنل کاربری خود شده و از بخش تیکت ها مشکل خود را مطرح کرده و منتظر دریافت پاسخ از سمت پشتیبانان ما باشند .هنگامی که در پنل کاربری خود بر روی تیکت ها کلیک می نماید دو بخش درج تیکت و مشاهده تیکت ها را می توانید مشاهده نماید :

درج تیکت 

 وارد پنل کاربری خود شوید و بر روی بخش تیکت ها کلیک نماید 

1. یک عنوان مناسب برای تیکت خود درج نماید 

2. نوع دسته بندی تیکت را مشخص نماید به عنوان مثال تیکت شما مربوط به موضوع احراز هویت می باشد 

3. در صورتی که نیاز به ارسال فایل در تیکت را دارید می توانید از این قسمت استفاده نماید 

4. مشکل پیش امده را به صورت کامل و واضح توضیح دهید 5. انتخاب دکمه ارسال تیکت 

نکته: 

  •  شما می‌توانید سابقه تیکت‌های ارسالی خود را در قسمت پایین صفحه «تیکت‌های شما» مشاهده کنید. 
  • با انتخاب صحیح دسته‌بندی، سرعت دریافت پاسخ از طرف همکاران ما در بخش‌های مختلف افزایش خواهد یافت. 
  • شما نیز می‌توانید سوالات خود را از قسمت چت آنلاین و یا پشتیبانی تلفنی بپرسید. 

لیست تیکت ها 

با ورود به بخش تیکت ها در پنل کاربری می توانید لیست تیکت هایی که ارسال کرده اید را مشاهده نماید 

1. همان طور که در تصویر مشاهده می نماید لیستی از تیکت های ارسال شده نمایش داده شده است هر کدام از تیکت ها دارای کد خاصی می باشد که شما براحتی جهت پیگیری تیکت خود می توانید از آن استفاده نماید این لیست شامل : شماره تیکت ، عنوان تیکت ، نوع دسته بندی ( این تیکت مربوط به کدام بخش از سایت می باشد ) ، وضعیت تیکت ( انجام شده ، در حال بررسی ، رد شده در حال انتظار)، تاریخ درج تیکت ، انتخاب دکمه مشاهده جهت مشاهده جواب های دریافتی تیکت از پشتیبان سایت  می باشد 

 2. یک نمونه از تیکت هایی می باشد که کاربر ارسال کرده و جواب خود را نیز  دریافت کرده است 

مشاهده تیکت 

 شما می توانید با انتخاب هر کدام از تیکت های خود وارد بخش مشاهده تیکت شده و جواب پشتیبان را مشاهده نماید . همچنین می توانید در همین بخش تیکتی را در رابطه با همین موضوع یا ادامه موضوع قبل ارسال نماید 

1. مشاهده تیکت ها ی ارسال شده و تیکت هایی که از سمت پشتیبان دریافت کرده ایم 

 2. شما می توانید در همین بخش تیکت ارسال نماید و اگر نیاز به ارسال فایل داشته باشید می توانید از بخش پیوست استفاده نمایید 

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]

تماس با ما

  • سامانه پیامکی: 50005155555185
  • خط ویژه: 91016217 - (021)
  • دفتر شیراز: 2001002 - (0942)
  • ساعت کاری: شنبه - دوشنبه - چهار شنبه 9:30 الی 13:30
  • ساعت کاری: یکشنبه 18:30 الی 20:30
  • ایمیل:Info.shirazaida@gmail.com
  • آدرس: ایران- شیراز-بلوار بعثت - پارک بعثت - مرکز شیراز شناسی
  • اینستاگرام : - Instagram

    گروه واتساپ :
    - WhatsApp